Noul excavator Hyundai HX220AL din seria A este un „game changer”
HX220AL este unul dintre primele utilaje Hyundai cu motor Stage V. Echipat cu noi tehnologii, având o eficiență excelentă a consumului de combustibil, comenzi avansate de control și o asistență îmbunătățită, noul excavator pe șenile de 22 de tone este ceea ce Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) descrie ca un „game changer”.
Tehnologii avansate pentru șantierul modern
Dotat cu o nouă platformă de motor (Stage V), o nouă reglare a debitului hidraulic, comenzi îmbunătățite pentru operator cu ghidare 2D/3D a utilajului, noi caracteristici de siguranță, productivitate și timpi îmbunătățiți de funcționare, acest excavator pe șenile de 22 tone va avea un impact mare în industria utilajelor pentru construcții.
HX220AL încorporează unele dintre noile tehnologii Hyundai, printre care:
• EPFC (Electric Positive Flow Control). Are ca rezultat îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil și manevrabilitatea printr-o tehnică de reducere a debitului pentru operațiunile excavatorului.
• Auto Safety Lock. Previne operarea/pornirea neintenționată a excavatorului, ceea ce îmbunătățește siguranța.
• Ghidare Eco. Indică starea de „operare ineficientă” pentru a preveni consumul de combustibil cauzat de obișnuințele inadecvate de lucru. Indicațiile sunt afișate pe monitorul mașinii.
• MG/MC (Machine Guidance/Machine Control). Indică starea de lucru și controlează automat atașamentul pentru a ajuta operatorul. Sistemul MG afișează poziția vârfului cupei. Sistmeul MC controlează automat nivelarea cu vârful sau fața cupei și are un control automat de oprire: în sus, în jos, înainte și pentru protecția cabinei.
Reducerea timpilor de inactivitate
Toate excavatoarele Seriei A vor încorpora mai multe caracteristici noi de service care au fost dezvoltate și testate cu scopul îmbunătățirii timpilor de funcționare a utilajului.
• ECD (Engine Connected Diagnostics) va sprijini tehnicienii și dealerii After Sales cu un raport de diagnosticare (prin e-mail, mobil, aplicație sau prin propriul sistem telematic al HCE, HiMATE) cu privire la performanțele motorului. Rezultatul este o îmbunătățire a monitorizării codurilor de eroare a motorului. Astfel, tehnicienii After Sales ajung pe șantier cu instrumentele necesare pentru a remedia eroarea într-o singură vizită.
• MCD (Machine Connected Diagnostics) îi permite utilizatorului să adune și să analizeze diverse date despre performanțele mașinii, indicate în sistemul HiMATE. Astfel se îmbunătățește disponibilitatea utilajului.
• FOTA (Firmware Over The Air) permite actualizări software la distanță pentru MCU (Machine Control Unit) și RMCU (Remote Machine Control Unit), ori de câte ori există o actualizare disponibilă în HiMATE. La pornirea utilajului, operatorul primește o notificare care recomandă update-urile pentru MCU și RMCU. Odată ce operatorul a terminat instalarea, administratorul dealerului primește o confirmare.
• HCE-DT este echipamentul offline de diagnosticare al Hyundai Construction Equipment care oferă informații despre depanarea mașinii pe baza autentificării utilizatorului în sistemul HiMATE.
• Raport lunar (generat de HiMATE) – Raportul permite gestionarea îmbunătățită a flotei prin trimiterea de rapoarte lunare prin e-mail, inclusiv un rezumat al operării mașinii și analiza consumului de combustibil.
Sistem de post-tratare + motor Cummins
Sistemul de post-tratare al Seriei A, conform cu standardul Stage V, se bazează pe o soluție integrală (all-in-one), care cuprinde o tobă de evacuare unică – ce integrează catalizatorul de oxidare diesel (DOC), injectorul DEF (al sistemului SCR) și un filtru de particule diesel (DPF).
Important este că sistemul de recirculare a gazelor de evacuare (EGR) poate fi înlăturat, îmbunătățind celelalte tehnologii. Rezultă o soluție simplă, dar puternică și eco-friendly – cu o fiabilitate crescută și o întreținere ușoară –, dar mai ales un consum redus de combustibil și un cost de exploatare mai mic.